Перша причина – у нас лише правильна акваріумістика, а отже лише якісний товар. Ми не йдемо щодо цін. Знайдеться завжди, хто продасть дешевше. Ми вірні своєму гаслу. А значить товар, який не є надійним, не може бути правильним. Тому, у нас найбільша гарантія. Адже ми торгуємо не всім підряд, що є у постачальників. А торгуємо лише найліпшим.
Ми маємо своє виробництво акваріумів. На якому ми стежимо за якістю. Наш професіоналізм настільки високий, що з 2008 року, з більш ніж 30 000 -35 000 проданих акваріумів, зі скла 5-19 мм потік лише один. Через 10 років нам привезли акваріум, тому що відвалилися ребра, і він дав текти. Якби раніше звернулися, то нам потрібно було б просто вклеїти ребра. Але минуло 10 років, і лише один. Таким показником шлюбу не може похвалитися жоден виробник. Тому ми впевнені у своїй продукції. Ще було кілька звернень, але причини були інші: фільтр викачував воду, або калюжа води після чищення акваріума.
Візьмемо, наприклад, найнадійнішу фірму з акваріумного обладнання Ehaim. Німецька якість. Десь у 2010 році вони випустили компресора. Ми встановили їх понад десять штук, і всі 100% мали заводський шлюб. У всіх зламалися ніжки всередині. Фірма потім цю проблему вирішила, і все компресора змінила, але тут один факт – навіть у дуже іменитій фірмі бувають збої. У нас менший коефіцієнт шлюбу ніж у педантичних німців (ну у них і повинен бути вищим, тому що вони займаються електронікою у воді, яка сама по собі менш надійна, ніж скло або ДСП).
Ми впевнені, що протягом гарантійного і після гарантійного терміну не виникатиме проблем з герметичністю наших виробів. Також гарантія поширюється на акваріумні тумби.
Іноді виробник надає триваліший гарантійний термін. Але саме наш 1,5 року. Чому у нас так само не стандартний термін гарантії? Тут гарантійних випадків набагато більше, ніж із акваріумами. Ну електрика та вода не дружать між собою. Тому перегорають і світильники, і обігрівачі, і фільтри. Оскільки ми впевнені в продукції, що надається, то й гарантія, відповідно, на європейське та китайське обладнання на термін 1,5 року!
Ми пропонуємо тільки те обладнання з яким давно працюємо самі, тому, ми знаємо яке поводиться в акваріумах. Яке надійне, а яке ні. І тому спираючись на свій досвід ми даємо ще більшу гарантію, ніж інші. У магазинах вам просто продадуть те, що є у постачальників, і гарантію дадуть тільки постачальники. Ми ж продамо найнадійніше обладнання. Врахуйте, що гарантія на механічні пошкодження не поширюється. Якщо Ви вдарили акваріум або фільтр, то пішов скол, або ж не правильно встановили обігрівач, так що частина була у воді, а частина над водою – це не гарантійні випадки.
Гарантія не поширюється на витратні матеріали, декорації та живність. Витратні матеріали, це губки, керамічні кільця, засоби догляду за акваріумом, сачки, сифони. На декорації також немає гарантії – що може статися з каменем? І на живий товар ми так само не даємо гарантії, адже ми гадки не маємо, як ви везли рибку, і які у вас умови утримання. Тому на цю продукцію гарантій немає.
Це не ми вигадали. На все є закони і вони вірні.
Не підлягає поверненню товар, зроблений за вашими розмірами. Акваріум або тумба. За вашими розмірами ми розкрили листовий матеріал. Все ми вже в інші розміри його не переріжемо. Тому дана продукція поверненню не підлягає. У будь-якому випадку ви можете на сайті переглянути всі наші роботи живими. Ми намагаємось викладати максимально можливу кількість фотографій. Адже у нас якісніше, ніж в інших. І ми прагнемо на фотографіях все показати. Не завжди встигаємо все робити.
Також не підлягає поверненню – це живий товар. Рибку, яку ви купили і яку привезли на повернення – це інша рибка. Якщо, припустити, що Ви привезли додому рибку, а по дорозі її переохолодили, то привезши нам назад, ми отримаємо рибку, у кращому випадку у якої виявляться болячки. Також можливе кисневе голодування під час транспортування. І тому живий товар поверненню не підлягає.
Решта товару, якщо він не був використаний, ви можете привезти назад протягом 14 днів за законодавством. Вам не потрібно пояснювати причин. Ви просто хочете повернути і все. Як правило, купуючи фільтр або обігрівач, потім виникає необхідність встановлення потужнішого обладнання. Не дивлячись на те, що воно вже стояло в акваріумі і вже вважається б/в, ми змінюємо, так як у себе в офісі ми його використовуємо. І тому навіть йдемо на зустріч.
Ми просто впевнені у своїй продукції, тому гарантія у нас найбільша. І ми спимо з нею спокійно. Ми від себе даємо гарантію, і зі своєї кишені мінятимемо. І якщо нам доведеться змінювати, ми самі винні, що не обрали найкращий товар, і нам необхідно підвищувати рівень професіоналізму.
Що необхідно для гарантії
Та й транспортні витрати перебирає покупець. Один плюс, що шанс, що вам потрібно щось змінити за гарантією менше 1%. І те переважно електричне обладнання, яке дрібне.